2013. január 14., hétfő

Jelmezek 1.

Néhány ötlet! :)

Ezek a jelmezek a tavalyi farsangra készültek.

Méhész és méhecske



Vivi volt a méhecske, stílusosan 1 üveg macis mézzel...


kalapban és szárnyak nélkül is nagyon jól nézett ki...


Ruben volt a méhész, itt teljes menetfelszerelésben...



Egy kedves méhész ismerősünk segített, adott kölcsön kaptárt, méhész kalapot és füstölőt.
A jelmezek többi elem szinte otthon is fellelhető ruhadarabokból álltak. 
Méhecskének: fekete szoknya, sárga harisnya, csíkos hosszú zokni, cipő.
Méhésznek: farmer, kockás ing, cipő.
Kivéve a méhecske fejdísze, szárnya és pólója.
Ezeket én varrtam, készítettem. 

Nagy sikerük volt, ami talán köszönhető a zsűrinek adott finomságnak is... :)
...ami a méhkas süti volt, de erről majd máskor...

* * * * * * *


Timon pedig hóember volt az oviban,
csak a répát nem akarta mindig a helyére rakni...
:)


A sál meglévő, a többit szintén én csináltam.

* * * * * * *

Szintén egyszerű ötlet, a próbák közepette, Ruben gondolta, h akár focista is lehetne...
hiszen sok meze és egyéb felszerelése van, a foci edzések miatt...


Jó ötletelés! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése