2012. december 22., szombat

Ajándék csomagolás 1.: piramis doboz

Már csak 2 nap és karácsony. Ha még nem sikerült becsomagolni, vagy még nem is tudod mit adj, néhány bon-bonnal tuti nyerő vagy. 
De talán nem is karácsonyra való a bon-bon..., máskor viszont kiváló ajándék.
Ami magunk készítette dobozban átadva lesz igazán személyes...


10*10 cm-es négyzetet rajzoltam egy karton papír hátoldalára.
Aminek mind a 4 oldalához 1-1 háromszöget szerkesztettem,
aminek az alapja a négyzet oldala (10cm) magassága (12cm).


Itt talán jobban látszik a szerkesztés.
Az így kapott egyenlő szárú háromszög két szárához körcikket húztam körzővel.
Az egyéb segéd vonalakat később kiradíroztam.


Az egyenes vonalak mentén meghajtottam a papírt, vonalzó segítségével.


Irodai lyukasztóval minden háromszög csúcsát kilyukasztottam.
Majd ide fűztem bele egy vékony szatén szalagot.

Beleraktam a bon-bonokat, felhajtottam az oldalakat.

A belefűzött szalaggal összeállt a piramis doboz.

Egyszerű, gyors ajándék! 

Elkészítési idő: kb. 30 perc

Nem tudom ki, hogy volt vele, de én mindig is szerettem a geometriát, 
és lám mégis hasznosítjuk amit tanultunk... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése